Hoe herstel ik de verbinding met de tablet?
138 views 4 16 juni 2022 Laatste bijgewerkt op 29 February 2024 kj-kassa
- Controleer of de tablet wifi verbinding heeft.
- Zorg ervoor dat de tablet en de kassa op hetzelfde wifinetwerk zijn aangesloten.
- Controleer of de app koppeling aanstaat:
- In de kassa: Menu > Instellingen > Status & Synchronisatie > App koppeling actief ✅
- Als er een rood kruisje achter ‘App koppeling actief’ staat, klik dan op de blauwe knop: ‘Reset app koppeling’.
- Staat er een groen vinkje achter, dan is de tablet met het kassasysteem verbonden.
- Ga op de tablet naar het inlogscherm door op de 3 puntjes te klikken en uit te loggen.
- Klik boven het invoerveld op het KJ logo.
- Zoek de AppVestigingscode en AppPincode op in het beheer of de KJ kassa manager. Vul deze in.

- Vervolgens kun je met de medewerkercode inloggen
- Klik op de 3 puntjes rechtsbovenin en klik op “Stamdata ophalen”
- Nadat de stamdata is opgehaald, kun je omlaag vegen om alles bij te werken.
- De tablet zou nu weer verbonden moeten zijn.
-