home/Kennisbank/Tablet/Hoe herstel ik de verbinding met de tablet?

Hoe herstel ik de verbinding met de tablet?

138 views 4 16 juni 2022 Laatste bijgewerkt op 29 February 2024 kj-kassa

  • Controleer of de tablet wifi verbinding heeft.
  • Zorg ervoor dat de tablet en de kassa op hetzelfde wifinetwerk zijn aangesloten.
  • Controleer of de app koppeling aanstaat:
    • In de kassa: Menu > Instellingen > Status & Synchronisatie > App koppeling actief ✅
    • Als er een rood kruisje achter ‘App koppeling actief’ staat, klik dan op de blauwe knop: ‘Reset app koppeling’.
    • Staat er een groen vinkje achter, dan is de tablet met het kassasysteem verbonden.
  • Ga op de tablet naar het inlogscherm door op de 3 puntjes te klikken en uit te loggen.
  • Klik boven het invoerveld op het KJ logo.
  • Zoek de AppVestigingscode en AppPincode op in het beheer of de KJ kassa manager. Vul deze in.
  • Vervolgens kun je met de medewerkercode inloggen
  • Klik op de 3 puntjes rechtsbovenin en klik op “Stamdata ophalen”
  • Nadat de stamdata is opgehaald, kun je omlaag vegen om alles bij te werken.
  • De tablet zou nu weer verbonden moeten zijn.
  •  

Heeft dit je geholpen?

4 Ja  1 Nee
Relevante artikelen
  • Wat moet ik doen als de tablet niet wil synchroniseren met de kassa?
  • Wat doe ik als de tablet de melding “Het is niet gelukt om de groepen op te halen” geeft?

Wat doe ik als de tablet de melding “Het is niet gelukt om de groepen op te halen” geeft?  

  • Copyright 2024 - KJ Software