home/Kennisbank/Overige/Support/SLA binnen kassalicentie

Support/SLA binnen kassalicentie

7 views 0 6 januari 2025 Laatste bijgewerkt op 6 January 2025 kj-kassa

Wat bedoelen we concreet met goede service?

Dat je tevreden bent én blijft met onze producten en diensten.

Storingen aanpakken

We gaan voor een 10. Elke dag weer. Maar een systeem zonder storing kunnen ook wij niet garanderen. Ieder softwarepakket heeft helaas wel eens met storingen te maken. Het scheelt een hoop als ze in ieder geval snel en adequaat worden opgelost. En dat kunnen we dan weer wél beloven. Daarom valt het oplossen van bugs van de software (let op: niet hardware) binnen de licentie. Ze worden afgehandeld op basis van prioriteit. Een niet-werkend kassasysteem krijgt dus altijd voorrang. Onderstaand document legt wat er concreet bedoeld wordt met goede service.

Support/SLA KJ Kassa

Heeft dit je geholpen?

Ja  Nee
Relevante artikelen
  • Wifi Punten
  • Bereikbaarheid
  • Hoe beheer ik de rechten van mijn medewerkers?
  • Hoe beheer ik de logincodes van mijn medewerkers?
  • Waar vind ik mijn vestigingscode?
  • Ik heb een kassaverschil, wat moet ik nu doen?

  Bereikbaarheid

Wifi Punten  

  • Copyright 2024 - KJ Software