Wat doe ik als de tablet de melding “Het is niet gelukt om de groepen op te halen” geeft?
65 views 2 16 juni 2022 Laatste bijgewerkt op 29 February 2024 kj-kassa
- Ga op de tablet naar ‘Instellingen’ en zoek naar ‘Apps’. Klik op de KJ Kassa app en verwijder deze.
- Ga naar de Play Store en download de app ‘KJ kassa v2’.
- Open de app en log in.
- Hier zie je een inlogscherm met een inlog veld. Klik op het KJ Software logo.
- Voer vestigingscode en pincode in (deze kun je vinden in de beheeromgeving, zie afbeelding).
- Klik op ‘volgende’ en voer je medewerkerscode in.
- Klik op ‘Inloggen’ om de app te openen.
- Klik op de 3 puntjes rechts bovenin en kies voor ‘stamdata ophalen’.
- Klik vervolgens op de ronddraaiende pijltjes om te synchroniseren.
- De melding zou nu verholpen moeten zijn.
- Zo niet, neem dan even contact op met KJ Software.