- Klik op ‘Lade openen’ en luister of je een klikje hoort.
- Zo ja? Dan zit de lade op slot, je kunt de lade dan met de sleutel openmaken.
- Hoor je geen klikje? Ga dan verder met de volgende stappen.
- Controleer of de kabel die vanuit de kassalade naar de bonprinter loopt goed is aangesloten.
- Controleer of de bonprinter aanstaat.
- Controleer of de bonprinter geen mankementen heeft (en verhelp ze eventueel). https://help.kjkassa.nl/index.php/kb/printers/
Nog steeds niet opgelost?
- Klik op start/ Windows logo > Instellingen > Apparaten > Printers en scanners
- Klik op de bonprinter, en klik op ‘beheren’.
- Klik op ‘Voorkeursinstellingen voor afdrukken’.
- Klik op ‘Papier/Kwaliteit’.
- Kies bij Media voor de kassa die open moet gaan.
- Klik op ‘Toepassen’ en klik daarna op ‘OK’.



