- Zijn er printers gekoppeld in de kassa?

- Controleer de bonprinter op de onderstaande punten:
- Zit de stroomkabel aangesloten in de bonprinter?
- Staat de bonprinter aan? (het powerlampje brandt dan).
- Zit er papier in de bonprinter?
- Brandt het lampje aan de achterkant bij de netwerk/UTP kabel?
- Druk op de feedknop*. Komt er papier uit?
- Ja: ga door naar de volgende stap.
- Nee: Neem dan even contact op met KJ Software.
- Controleer of de bonnen naar de juiste printer worden verstuurd. Ga hiervoor eerst op de kassa naar: Menu > Instellingen > Apparaten > Printers en scanners. (zie onderstaande instructie)
- Controleer of de juiste printer er tussen staat. Zo niet neem dan contact op met KJ Software.
- Staat de juiste printer erbij, check dan deze pagina om te controleren of de printer is toegevoegd aan de beheeromgeving van de kassa.
- Nog steeds geen bonnen? Controleer dan: https://beheer.kjkassa.nl/printers/bonvolgorde (We raden aan om dit op een laptop te openen.)
* Indien je een zwarte bonprinter met een lichtblauw vlak hebt dan is de feedknop de knop boven de aan/uit-knop.


